F.H.U. ANNAPOL (Hurtownia elektryczna)
+48 32 388 12 22
Polski English German
+48 32 388 12 28
Czynne: Pon. - Pt. od 8.00 do 16.00
Języki
Producenci

F.H.U. ANNAPOL
Mariusz Kamiński
Ul. Jagiellońska 15
41-902 Bytom

Czynne:
pon. - pt. od 8.00 do 16.00
sob. nieczynne

Kontakt hurtownia:
tel. +48 32 3881228
Działy sprzedaży
wew. 21,22 lub 23
Dział reklamacji wew. 24

tel. kom. +48 513835578
tel./fax +48 32 3881222

Reklamacje:
tel. +48 32 3881228 wew. 24
reklamacje@annapol.pl

Sprawy techniczne:
tel./fax +48 32 3881228
wew. 24
techniczny@annapol.pl

Pozostałe hurtownie:
www.zabawkizdalniesterowane.pl
www.annapol.com
www.annapol.eu
www.annapol.pl

Handlowcy - hurtownia:
handlowy@annapol.pl

annapol@annapol.com
annapol@annapol.pl

ODBIÓR TOWARU:
ul. Jagiellońska 15/7
41-902 Bytom

Czynne:
pon. - pt. od 8.00 do 16.00
sob. nieczynne

Kontakt:
tel./fax +48 32 3881222
magazyn@annapol.pl

Regulamin 

Regulamin hurtowni internetowej www.annapol.com.pl

Prowadzimy sprzedaż tylko dla podmiotów gospodarczych w ilościach hurtowych.

Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej/detalicznej, nasz system rejestracji nowych klientów uniemożliwia założenie nowego konta osobom nie prowadzącym działalności gospodarczej. Podczas wypełniania formularza rejestracyjnego niezbędne jest podanie nazwy firmy i numeru NIP. Po otrzymaniu niezbędnych dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej, dokumenty są weryfikowane przez nasz dział handlowy i po ich akceptacji konto zostaje aktywowane o czym zostaniecie Państwo poinformowani w oddzielnej wiadomości e-mail.

Dostęp użytkownika do niniejszej witryny internetowej, korzystanie z niej podlegają zasadom określonym poniżej oraz obowiązującym przepisom prawa.

Prosimy o dokładne zapoznanie się, ponieważ korzystanie z hurtowni internetowej jest równoznaczne ze znajomością i akceptacją tych zasad.

Przed dokonaniem pierwszego zakupu, klient "podmiot gospodarczy" zobowiązany jest dostarczyć nam kopię następujących dokumentów:

1. Kopia wpisu do rejestru sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej

2. Numer NIP

3. Decyzja w sprawie nadania numeru REGON

4. Lub tylko wypis z CEDIG

Wszystkie wymienione wyżej dokumenty są niezbędne do zrealizowania pierwszego zamówienia oraz otrzymania dostępu do cen w naszym systemie B2B. 

§ I. Strony transakcji

1. Sprzedającym jest F.H.U. Annapol Mariusz Kamiński z siedzibą w Bytomiu; ul. Jagiellońska 15, NIP 626-129-49-37

, VAT UE PL6261294937, REGON 273594290.

2. Nabywcą w sklepie internetowym może być podmiot gospodarczy

§ II. Przedmioty transakcji

1. Przedmiotami transakcji są towary wymienione w ofercie sklepu internetowego przedstawionej na stronie www.annapol.com.pl w chwili składania zamówienia.

2. Wszystkie ceny widniejące na stronach internetowych sklepu www.annapol.com.pl są wyrażone w polskich złotych i są cenami netto nie zawierają podatku VAT.

3. Wszystkie towary są nowe, oryginalnie zapakowane, objęte gwarancją producenta lub dystrybutora oraz wolne od wad fabrycznych i prawnych.

§ III. Zamówienia

1. Zamówienia w sklepie internetowym www.annapol.com.pl można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu korzystając ze strony internetowej sklepu, poczty elektronicznej oraz telefonicznie w godzinach 8.00-16.00 w dni robocze.

2. Zamówienie, niezależnie od formy w jakiej zostało złożone, musi zawierać imię i nazwisko Kupującego, jego adres pocztowy, adres dostawy, adres e-mail, nr telefonu oraz wszystkie dane do faktury (jeśli zamawiający chce ją otrzymać). Ponadto w zamówieniu muszą się znajdować dokładne nazwy (symbole) i ilości zamówionych towarów, wybrana forma płatności i sposób dostawy.

3. W związku z pkt 2. niniejszego paragrafu, osoba składająca zamówienie powinna posiadać własne konto e-mail i możliwość podania numeru telefonu, pod którym można się z nią skontaktować.

4. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje wraz z wysłaniem potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez pracownika F.H.U. ANNAPOL, na wskazany przez Kupującego adres e-mail.

5. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.

6. Zamówień, które zostały przekazane do realizacji nie można już modyfikować. Modyfikacja zamówienia może nastąpić jedynie poprzez wysłanie stosownej informacji e-mailem na adres annapol@annapol.com, zawierającej numer zamówienia oraz imię i nazwisko Kupującego. F.H.U. Annapol wyśle wiadomość e-mail na podany przez Kupującego adres, informującą o przekazaniu zamówienia do realizacji.

7. Zamówienie może zostać anulowane bez podania przyczyny.

§ IV. Formy płatności

1. Za pobraniem. Płatność gotówką kurierowi podczas odbioru towaru. 

2. Przelew bankowy. Po wybraniu tej formy płatności następuje rezerwacja na magazynie towaru będącego przedmiotem zamówienia. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na rachunku bankowym firmy F.H.U. ANNAPOL. Numer rachunku bankowego: 

ING BANK ŚLĄSKI
84 1050 1230 1000 0023 1530 2923

Przelewy zagraniczne w polskich ZŁOTYCH:

IBAN: PL84105012301000002315302923
SWIFT: INGBPLPW

Przelewy zagraniczne w EURO:

KONTO WALUTOWE

IBAN: PL79105012301000009077774413
SWIFT: INGBPLPW

3. W przypadku towarów nietypowych, rzadko sprzedawanych, firma ANNAPOL  zastrzega sobie prawo do wyłączenia ich z dostępnych form zapłaty płatności za pobraniem.

§ V. Dostawa i odbiór towaru

1. Zamówiony towar zostanie dostarczony na adres punktu odbioru wskazany przez Kupującego. Zazwyczaj czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze, maksymalnie do 7 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy.

2. Zastrzegamy sobie prawo do braków towarów w wysłanym zamówieniu lub ilości mniejszych od zamówionych i tylko na życzenie kupującego informujemy o brakach.

3. W przypadku przyjęcia przez kupującego przesyłki i stwierdzenia uszkodzenia należy spisać w obecności kuriera protokół szkody zawierający datę i godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. W przypadku uszkodzenia opakowania proszę zwrócić uwagę, aby w protokole szkody, w miejscu „stan opakowania zewnętrznego”, zaznaczone były odpowiednie rubryki wg. rzeczywistego  stanu opakowania.

4. Reklamacje dotyczące braków lub uszkodzeń w otrzymanej dostawie należy niezwłocznie zgłosić, nie później niż w dniu dostawy, zgłoszenia w innym terminie nie będą uwzględniane. 

§ VI. Gwarancje i reklamacje

1. Każdy sprzedawany towar objęty jest gwarancją producenta lub dystrybutora. Naprawy gwarancyjne świadczone są w autoryzowanych przez producentów punktach serwisowych zgodnie z warunkami gwarancji.

2. Dla większości towarów gwarancja udzielana jest na okres 24 lub 12 miesięcy, licząc od daty wysyłki towaru.

3. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, z pewnymi wyjątkami, posiada gwarancję. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, produkty nie objęte gwarancją to m.in.: kable, głośniki, anteny, półprzewodnikowe podzespoły elektroniczne, niektóre części mechaniczne (rolki, paski, tulejki itp.), groty lutownicze, pasty etc. Specyficznymi towarami, będącymi w naszej ofercie są zestawy do samodzielnego montażu. W tym przypadku w sposób oczywisty nie możemy dać gwarancji, że  układ  po  złożeniu  będzie  działał  zgodnie z oczekiwaniami nabywcy. Zależy  to bowiem  w największym stopniu od  sposobu złożenia  zestawu, umiejętności i staranności użytkownika, głównym tego typu produktem są zestawy modelarskie.  Zatem w tym  przypadku nasze  gwarancje  dotyczą  jedynie  kompletności  zestawu oraz jakości jego składników

4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.

5. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie do 26 dni roboczych od dnia uznania przez serwis producenta zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może zostać wydłużony.

6. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.

7. Dostarczany do serwisu sprzęt musi być kompletny, czyli musi zawierać: oryginalne opakowanie, dokumentację, oprogramowanie, kable i inne elementy dostarczone pierwotnie przez firmę wraz z zakupionym towarem.

8. Jeżeli wymóg przewidziany w powyższym punkcie nie zostanie dochowany, wówczas nie będzie możliwa wymiana takiego sprzętu na inny o podobnych parametrach, ani korekta dokumentu zakupu i zwrot pieniędzy. W takiej sytuacji możliwa jest jedynie naprawa.

9. Do sprzętu musi być dostarczony formularz reklamacyjny który należy pobrać z naszej strony i poprawnie wypełnić 

– DO POBRANIA –

10. Towar należy przesłać po uprzednim kontakcie z działem serwisu reklamacje@annapol.pl, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej na koszt Klienta. Serwis nie odbiera paczek nadanych za pobraniem!

11. W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na nowy, Klientowi zostanie zwrócona cena towaru. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie odesłanie podpisanej przez Klienta korekty faktury VAT. Należna Klientowi kwota zostanie przesłana w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez firmę Annapol  podpisanego dokumentu korekty. Kwota ta zostanie zwrócona na podane przez Klienta konto bankowe.

12. Korzystanie z usług gwarancyjnych nie jest możliwe po upływie daty ważności gwarancji.

13. Gwarancja na części lub całe urządzenie, które są wymieniane kończy się, wraz z końcem gwarancji na to urządzenie. Wszystkie inne roszczenia, wliczając w to odszkodowania są wykluczone chyba, że prawo przewiduje inaczej. Roszczenia wykraczające poza tą umowę nie są uwzględnianie przez tą gwarancję.

14. Gwarancja oraz zawarte w niej warunki obowiązują na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§ VII. Zwroty

1. W przypadku towarów niekompletnych (zgodnie z pkt.2), niezgodnych z zamówieniem bądź uszkodzonych, reklamację należy zgłosić do działu reklamacji na adres e-mail lub telefonicznie. Potrzebne dane znajduja się w zakładce "Kontakt".

2. Za towar niekompletny nie uznaje się przesyłek, w których ze względu na brak wszystkich zamówionych towarów na magazynie, została wysłana ilość mniejsza niż zamówiona. Towar niekompletny to towar, w którym brakuje części, elementów, instrukcji itp. w którymś z wysłanych towarów.

3. Brak jest możliwości zwrotu towaru z wyjątkiem towarów niezgodnych z zamówieniem

4. W zgłoszeniu należy podać numer dokumentu zakupu, nazwę uszkodzonego towaru oraz opis usterki. Prosimy również zamieścić dane teleadresowe – DO POBRANIA –

§ VIII. Dokumenty sprzedaży

1. Do każdego zakupionego w sklepie www.annapol.com.pl produktu dołączany jest standardowo faktura sprzedaży oraz gwarancja.

§ IX. Klauzula informacyjna RODO

Pozyskiwanie danych od osoby, której dane dotyczą

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informuję, że:

Administratorem danych osobowych jest:
Firma Handlowo Usługowa ANNAPOL Mariusz Kamiński
ul. Jagiellońska 15
41-902 Bytom
NIP 626-129-49-37
tel. +48 32 388 12 28

Państwa dane przetwarzane i udostępniane będą w poniższych celach:

1. Sprzedaży produktów oferowanych przez Firma Handlowo Usługową ANNAPOL Mariusz Kamiński znajdujących się w poniższych hurtowniach internetowych:
www.annapol.com sprzedaż hurtowa B2B – 1
www.annapol.pl sprzedaż hurtowa B2B – 2
www.annapol.eu sprzedaż hurtowa B2B – 3
www.annapol.com.pl sprzedaż hurtowa B2B – 4
www.zabawkizdalniesterowane.pl sprzedaż hurtowa B2B – 5

2. Świadczenia usługi prowadzenia konta Użytkownika w powyższych hurtowniach

3. Wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną

4. Marketingu bezpośredniego

4. Wykorzystanie danych do dochodzenia roszczeń w przypadku braku zapłaty za dokonane zakupy (dotyczy firm posiadających termin przelewu wynikający z podpisanych umów)

5. Sprawdzanie wiarygodności płatniczej

6. Podmioty świadczące usługi przewozowe, w celu wykonania zawartej z Użytkownikiem umowy sprzedaży

7. Podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością lub jego podwykonawcom (np. biura rachunkowe, firmy windykacyjne, partnerzy handlowi, firmy wspierające systemy informatyczne itp.)

8. Organy ścigania i organy wymiaru sprawiedliwości na podstawie ich pisemnego wniosku

9. Pozostałe podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, gdy zachodzą ku temu okoliczności uzasadnione przepisami prawa

Podstawą prawną przetwarzania danych jest RODO art. 6 ust. 1.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych i polityce prywatności znajdują się w zakładce Pomoc a następnie „Bezpieczeństwo” (proszę kliknąć)

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:

1. Dane osobowe przetwarzane będą przez czas realizacji umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń organów publicznych (podatkowych) lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

1. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.

2. Wszelkich zmian w zakresie swoich danych osobowych Użytkownik może dokonywać poprzez zalogowanie się do swojego konta znajdującego się w „Panelu Klienta” w zakładce Twoje Konto w tym miejscu (proszę kliknąć) lub przesłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Administratora: handlowy@annapol.pl

§ X. Postanowienia końcowe

1. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest możliwe po zaakceptowaniu przez Klienta niniejszego regulaminu.

2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.annapol.com.pl jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę F.H.U. Annapol w celu realizacji umowy, w oparciu o przepisy obowiązującej ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133 poz. 833 wraz ze zmianami).

3. Informacje prezentowane w sklepie internetowym www.annapol.com.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

4. Wszystkie znaki towarowe i nazwy firm znajdujące się w sklepie internetowym www.annapol.com.pl, stanowią wyłączną własność tych firm i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.

5. Wszelkie dane techniczne i specyfikacje prezentowane w sklepie internetowym www.annapol.com.pl pochodzą z oryginalnych materiałów producentów i firma F.H.U. Annapol nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane przez producenta oraz zastrzega sobie prawo do błędu.

6. Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane materiały są wolne od błędów lub rozbieżności. Uchybienia te nie mogą być jednak podstawą do jakichkolwiek roszczeń. Zdjęcia produktów, zamieszczone na stronach internetowych www.annapol.com.pl, mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu towarów znajdujących się aktualnie w sprzedaży. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z firmą F.H.U. ANNAPOL

7. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

8. F.H.U. ANNAPOL zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany postanowieniami Regulaminu w chwili dokonywania zamówienia. 

Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej i detalicznej, nasz system rejestracji nowych klientów uniemożliwia założenie nowego konta osobom nie prowadzącym działalności gospodarczej.

Podczas wypełniania formularza rejestracyjnego niezbędne jest podanie nazwy firmy i numeru NIP.

Po otrzymaniu niezbędnych dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej dokumenty są weryfikowane przez nasz dział handlowy i po ich akceptacji konto zostaje aktywowane.


Kontynuuj Zakupy

Pomimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane materiały są wolne od błędów lub rozbieżności. Uchybienia te nie mogą być jednak podstawą do jakichkolwiek roszczeń. Zdjęcia produktów, zamieszczone na stronach internetowych annapol.eu, mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu towarów znajdujących się aktualnie w sprzedaży. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z firmą F.H.U. ANNAPOL

Copyright ©2018 https://www.annapol.com.pl
Podane ceny nie zawierają podatku VAT.
Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Używamy cookies i podobnych technologii głównie w celu świadczenia usług i statystyk.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności Rozumiem politykę plików cookie - zamknij